Dieta na stres

Dieta na stres

Redakcja

2016-09-22

brak komentarzy

Prowadzisz stresujący tryb życia i po prostu nie masz momentu na chwilę relaksu? Jest szczególnie prosty przepis, by uspokoić skołatane nerwy. Należy prawidłowo wyposażyć lodówkę! Prezentujemy listę produktów spożywczych, które pomogą ukoić twoje zmysły oraz zyskać straconą, duchową równowagę.

Szpinak

Okazuje się, że największy wróg dziecięcych talerzy, a więc szpinak, to prawidłowe, a co istotniejsze – ekologiczne panaceum, dzięki któremu możemy zapomnieć o stresach minionego dnia. Swoje relaksacyjne cechy zawdzięcza ogromnej obecności magnezu. W jego zawartości odnajdziemy też cenną dla naszego organizmu witaminę A oraz E. 

Czytaj także: Najskuteczniejszy sposób na odchudzanie Catch Me, Patch Me - gdzie kupić?

Zielona herbata

Relaksacyjne cechy ziół są szeroko znane. Cudowne właściwości liści rumianku czy melisy znały już nasze babcie. Niedużo ludzi wie, że zmysły doskonale ukoić pomoże również filiżanka herbaty zielonej, o której drogocennych cechach charakterystycznych można byłoby mówić dużo. Dzięki niej szybciej jest nam się zrelaksować oraz skupić, wobec tego zaleca się wypić ją w pracy w miejsce klasycznej małej czarnej.

Owies

Owies bywa głównie z tego, że za sprawą będących w nim sporych ilości serotoniny obniża ilość niedobrego cholesterolu. Związek ten, określany zazwyczaj hormonem szczęścia, jest odpowiedzialny dodatkowo za nasz pozytywny stan psychiczny i umacnia układ nerwowy. Opłaca się więc wypróbować płatki, kasze, wyroby piekarskie oraz inne produkty owsiane, których spożywanie, z racji zawartości cennego włókna pokarmowego, pomoże nam przy okazji uwolnić się od nadprogramowych kilogramów.

Czytaj także: Odchudzające przyprawy - czy istnieją?

Migdały

Występujący w migdałach cynk oraz witamina B12 powodują, że również one mogą pojawić się na takiej liście. Tak jak w orzechach oraz ziarnach słonecznika, znajdziemy w nich dodatkowo witaminę E, która posiada doskonały wpływ na nasz stan psychiczny. Za włączeniem ich do menu przemawia ponadto fakt, że stanowią świetne bogactwo magnezu, kwasów tłuszczowych omega-3, miedzi oraz włókien pokarmowych.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Zdrowe odżywianieDiety