5 sposobów na wystający brzuch po jedzeniu

5 sposobów na wystający brzuch po jedzeniu

Redakcja

2016-08-17

brak komentarzy

Zjadłaś właśnie coś i widzisz, jak twój w miarę płaski brzuch przeistacza się we wzdęty balon? Nawet jeśli jesteś bardzo szczupła, po posiłku twój brzuch nie należy do tych najbardziej płaskich? Mam dobrą informację – nie jesteś sama. Spora część kobiet zmaga się z wzdętym brzuchem. Jak poskromić wystający brzuch po jedzeniu?

Duży brzuch to nie zawsze wina tkanki tłuszczowej. Jeżeli dużo trenujesz, w miarę prawidłowo się odżywiasz i spostrzegasz, że po wstaniu z łóżka twój brzuch prezentuje się świetnie, a po każdym daniu robi się coraz większy oraz zdecydowanie bardziej nadęty, to znak, że wina w ogóle nie leży w tym, że masz parę kilogramów za wiele.

PIJ WIĘCEJ WODY

Po prostu okazać się, że zwyczajnie pijesz za mało wody mineralnej. Czasem pamiętamy o otrębach, błonniku, ciemnym pieczywie, a nie pamiętamy o tym, że do jego poprawnego działania potrzeba także określonego nawodnienia żołądka. Nie mówię, że musimy obowiązkowo pić przepisowe 2 litry wody mineralnej (bo wszak w spożywanie także posiada wodę), ale 1,5 litra to podstawa. Woda z pewnością działa cuda, jeśli chodzi o płaski brzuch. Pijemy ją kiedy niekiedy, małymi łyczkami, nie zaś przykładowo całą butelkę jednocześnie.

PAMIĘTAJ O BŁONNIKU

Jeżeli nie dbasz o zbilansowaną ilość błonnika w diecie,możesz liczyć na balon zamiast talii. Szukasz skutecznego sposobu na wystający brzuch po jedzeniu? Jedz błonnik. Błonnik sprzyja pozbywaniu się resztek jedzenia, a to z kolei służy w zachowaniu płaskiego, ładnego talii.

OGRANICZ SÓL

Sól sprawia, że woda gromadzi się wewnątrz organizmu, co może skończyć się napuchniętym brzuchem. Nie zapominaj, że sól bywa również w przygotowanych, kupowanych artykułach.

JEDZ ZDROWO

Jedz sporo: arbuzów, malin, awokado, otrębów, orzechów, łososia a także czosnku. To jedzenie, które służy zwalczać „napchany”, nadmuchany brzuch. Bardzo ważny okazuje się także jogurt grecki czy naturalny – też okazuje się dobrym żołnierzem w walce o płaski brzuch. Pomaga także zielona herbata.

JEDZ SIEMIĘ LNIANE

Jeżeli mimo wszelkich starań twój brzuch dalej okazuje się wydęty – postaraj się jeść więcej siemienia lnianego. Kup choćby zmielone i pij 3 razy na dzień (instrukcja jak to naszykować jest na pudełku). Jeżeli masz młynek do kawy, to możesz zakupić siemię w ziarnach i je mielić. Siemię uważam za tych najbardziej efektywne w poskramianiu wystającego brzucha po jedzeniu.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Catch Me Patch Me w promocji:
Catch Me Patch Me
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 169 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Zdrowe odżywianieDiety