Ćwiczenia na szczuplejsze biodra

Ćwiczenia na szczuplejsze biodra

Redakcja

2016-09-02

brak komentarzy

Marzą ci się szczupłe uda a także zgrabne biodra? Zabierz się do roboty już obecnie. Siedzący tryb życia, bezwartościowe przyzwyczajenia odżywiania, spożywanie rodzaju fast food nie sprzyjają szczupłej figurze, wprost przeciwnie. Konsekwencją takiego stylu życia okazują się obwisła pupa, cellulit na udach.

Zgrabne nogi a także zgrabne biodra efektywnie polepszają kobiece dobre samopoczucie. Zdecydowanie warto zatem popracować nad tych najbardziej newralgiczną partią ciała – w tym wypadku nad biodrami.

Ćwiczenia wyszczuplające szerokie biodra

Każdy trening zalicza się przeprowadzić po 20–30 razy w paru seriach (3–4 serie). Ćwiczyć musimy parę razy tygodniowo.

Trening I – nożyce

Nożyce umacniają uda a także odchudzają dolną partię brzucha. Jak je przeprowadzić? Ułóż się na plecach, ręce połóż wzdłuż ciała, a nogi unieś do góry, tak by pomiędzy kolanem a udem powstał kąt prosty. To okazuje się pozycja wyjściowa. Trening polega na opuszczaniu nogi, tak by nie dotknęła gruntu. Potem nogę unosimy z powrotem do pozycji wyjściowej. Trening wykonujemy także na drugą nogę. W trakcie treningi zalicza się kontrolować napięcia mięśniowa brzucha.

Trening II – unoszenie nóg

Trening wyszczuplające zewnętrzną stronę ud a także wzmacniające skośne mięśnie proste i skośne brzucha. Trzeba położyć się na boku, korpus podeprzeć na łokciu. Obie nogi trzeba unosić, a potem opuszczać, ale nie dotykać podłoże. W trakcie treningów musimy kontrolować tego, by kolana były ciągle złączone, a ręce oparte na podłożu.

Trening III – naprzemienne wymachy nóg

Zrób klęk podparty. Prawą rękę wyciągnij bezpośrednio przed siebie a także w jednoczesnym okresie do tyłu wysuń lewą nogę. Trening powtarzaj z drugą nogą a także ręką. Ruchy wykonuj płynnie a także na pewno. Trening świetnie uelastycznia pupę a także je wysmukla.

Zobacz też, czy zumba wyszczupla?

Trening IV – z taśmą

Potrzebna ci będzie taśma lub guma. Zawiąż ją nad kostką, zrób delikatny rozkrok, a ręce opieraj na biodrach. Jedną nogę odwódź do boku, potem powtarzaj trening na drugą nogę. Potem unieś nogę a także przytrzymaj chwilę, to samo wykonaj z drugą nogą.

Trening V – z hula-hoop

Aktywność z hula-hoop okazują się rekomendowane nie wyłącznie na wysmuklenie talii a także brzucha. Ustaw hula-hoop na poziomie bioder a także staraj się nim kręcić jak najdłużej.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Tabletki na odchudzanieTreningiFitness