Pięć sportów dzięki którym najszybciej schudniesz!

Pięć sportów dzięki którym najszybciej schudniesz!

Redakcja

2016-09-17

brak komentarzy

Zobacz pięć sportów, dzięki którym najprędzej zrzucisz wagę. Sprawdź, które ćwiczenia są w szczególności wydajne a także sprawią ci wiele radości!

Biegaj a także spaceruj

Błyskawiczny marsz to wbrew przekonaniom świetny przepis na redukcję kcal. W czasie 30-minutowego nasilonego spaceru (5 km/godz.) da się utracić jakieś 137 kcal. Spacer przynosi nieduże szanse na redukcję kcal. Biegi efektywniej rozprawiają się z kcal. 30-minutowa dawka joggingu z szybkością ok. 6,5 km/godz. (truchcik) pozwoli nam uwolnić się od ok. 347 kcal.

Pływaj

Pływanie świetnie rzutuje na elastyczność biustu. Umacnia tkankę mięśniową, wysmukla brzuch, wysmukla talię a także biodra. W czasie 60 minut pływania da się zgubić 400–600 kcal. Taki typ aktywności posiada także świetny wpływ na nasze zdrowie. Pływając, da się umocnić mięśnie pleców.

Przejedź się rowerem

To 1 z najefektywniejszych okazji na redukcję wagi. W trakcie półgodzinnej przejażdżki na rowerze górskim dziewczyna ważąca jakieś 70 kilogramów może zgubić mniej więcej 298 kcal. Podróż na rowerze świetnie rzutuje na kondycję fizyczną a także umacnia różnorodne części tkanki mięśniowej (uda, łydki), polepsza pracę mięśnia sercowego, działanie układu oddechowego oraz układu naczyniowego. Zanim wybierzemy się w długą trasę, zaleca się potrenować na krótszych odcinkach. Planując wyższą wyprawę rowerową, należy nie zapominać o rozgrzaniu mięśni.

Tańcz

Okazuje się świetnym rozwiązaniem na walkę z nadwagą. Przy tańcu spalamy tyle kcal, co w trakcie nasilonego chodu, a także treningów na sali treningowej. Taniec towarzyski pomaga zgubić od 180 kcal w okresie 60 minut. Przy salsie da się w tym okresie uwolnić się od nawet 400 kcal. Systematyczne trenowanie tańca umacnia mięśnie, zwłaszcza nóg oraz pupy, kształtuje figurę, powiększa moc oraz polepsza kondycję. Oprócz tego delikatnie uaktywnia kości, co powoduje, że ciało buduje nową masę, co w rezultacie sprawia umocnienie szkieletu.

Czytaj także: Skuteczne ćwiczenia na szczuplejsze ramiona

Graj w tenisa

Systematyczne trenowanie owego sportu usprawnia ruchową a także refleks, umacnia mięśnie. Służy także w spaleniu tłuszczowej. W okresie godzinnego ćwiczenia da się zgubić nawet700 kcal. Gra w tenisa bywa częścią rehabilitacji dla ludzi chorujących na dolegliwość niedokrwienną serca, stabilizuje także ciśnienie tętnicze krwi. Obniża ilość węglowodanów w krwioobiegu, co redukuje niebezpieczeństwo zapadnięcia na cukrzycę. Płuca tenisisty są pojemniejsze a także zdrowsze.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Forskolin 2 w promocji:
Forskolin 2
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 119 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

TreningiFitness