Jak skutecznie schudnąć na basenie?

Jak skutecznie schudnąć na basenie?

Redakcja

2016-09-02

brak komentarzy

Głowisz się, jak zredukować wagę, świetnie się bawiąc? Jeżeli poszukujesz łatwego sposobu na walkę z kilogramami, wykup karnet na basen. Piesek, styl klasyczny i uznawany za arcytrudny do nauczenia styl pływania delfinem - każdy z nich doskonale rozwija i wysmukla sylwetka, redukuje zbędne kalorie. 

Basenowe Odchudzanie - zasady

w trakcie pływania używasz zwłaszcza górną partię ciała, co uatrakcyjnia sprawność serca, ale także uelastycznia piersi i polepsza wygląd dekoltu. Jeżeli zatem pragniesz do wakacji zredukować wagę i posiadasz niedaleko domu basen, spożytkuj go na częste ćwiczenia. Drogą do zwycięstwa bywa odpowiednio dynamicznie i długo pływać kajakiem, by zgubić zbędne kalorie.

1. rozpocznij od 10 do 20 minut treningów przez 3 dni tygodniowo. sukcesywnie zwiększaj do 30 do 45 minut treningów na 5 do 7 dni w przeciągu tygodnia. przez etapowe powiększenie czasu trzeba przeciwdziałać urazom i zniwelować przemęczenie.

Zobacz też, jak zrzucić wagę w tydzień

2. Im bardziej uatrakcyjnisz własne pływanie, tym dużo więcej kilogramów zrzucisz. Możesz pływać dwoma stylami, możesz korzystać z pływackiej deski i tuby wypornościowej. Według specjalistów.com Pływanie w wolniejszym tempie redukuje warstwę tłuszczową, szybkie pływanie od 20 do pół godziny nie jedynie pozwoli zgubić sporo kcal, ale i podkręcić swoją przemianę materii na parę godz..

3. Nie objadaj się po ćwiczeniach. Analizy naukowe wskazują, że mała temperatura wody w basenie zbyt pobudza uczucie głodu. opłaca się zatem mieć naszykowany jogurt i świeże owoce, by nie przyczynić się do pożarcia zawartości lodówki. jedynie pływak Michael Phelps może pozwolić sobie na Spożycie 12 000 tys. kcal w przeliczeniu na dzień, ale on spędza w wodzie dziennie 5 h.

Ile zgubisz kcal, pływając i trenując na basenie?

Ilość straconego w czasie pływania tłuszczu jest zależne od przepłyniętego dystansu, czasu ćwiczeń i liczby przerw, na średnich obrotach pływania, stylu (Najskuteczniejszy określa się kraul), wagi ciała, a choćby od ciepłoty wody (im zimniejsza, tym dużo więcej gubi się kcal). przykładowo godzina nasilonego pływania kraulem przy wadze 60 kg to wydatek energetyczny ok. 1000 kcal, pływania rekreacyjnego – 360 kcal. Godzina treningów aerobowych w wodzie prowokuje redukcję 400–700 kcal.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Tabletki na odchudzanieTreningiFitness