Czym zastąpić słodycze będąc na diecie?

Czym zastąpić słodycze będąc na diecie?

Redakcja

2016-09-23

brak komentarzy

Stosując dietę odchudzającą powinno się na wstępie zredukować zawartość konsumowanych słodkości. To przede wszystkim one dają nam tak zwane „puste zbędne kalorie”, które odpowiedzialne są za tycie, a nie transportują ciału absolutnie absolutnie żadnych odżywczych produktów odżywczych. Oprócz tego, łakocie uzależniają i z pewnością wyjątkowo trudno opanować się bezpośrednio przed zjedzeniem następnego kawałka ciastka, czy słodyczy. Trzeba owego mimo wszystko dokonać, rozsądnie zastępując ogólnodostępne w domu łakocie, innymi przegryzkami, które pozwolą nam „zająć się” czymś innym, niż myśleniem o bajecznie rozpływającym się w ustach ptasim mleczkiem…Czym podmienić łakocie na kuracji?

Wybrane świeże owoce

W przeliczeniu na dzień naszykuj sobie salaterkę obranych, umytych i przygotowanych do jedzenia owoców. Nie zapominaj mimo wszystko o tym, by selekcjonować owe posiadające zdecydowanie mniej węglowodanów i zdecydowanie mniej kcal, przykładowo dobrze zjeść kilka jabłek, niż jedynie jednego banana, który posiada kcal dość dużo. Jabłka w ogóle są świetnym wyborem przy używaniu jakiejkolwiek kuracji odchudzającej, bo wpływają na one szybszą przemianą metaboliczną.

Orzechy

W miejsce słodkości, opłaca się zakupić torbę orzechów. Przygotujmy je tak samo, jako świeże owoce – obierzmy i wyłóżmy do dowolnej miseczki czy salaterki. W ten sposób zaoszczędzimy potem czasu i nie będzie wymówki „szybciej otworzyć batonika, niż rozprawiać się z tymi orzechami, nie mam czasu!”. Nie zapominajmy oczywiście, że mowa tu o orzechach prawdziwych, włoskich, a nie o zakupionych w sklepie solonych orzeszkach, których w trakcie kuracji odchudzającej także nie powinnyśmy jeść! Spożywanie orzechów korzystnie oddziałuje na nasze zdrowie, cerę, zęby i kości. Dobrze zatem wymienić na nie łakocie.

Marchewkowe krakersy i kółeczka

Marchewka posiada w sobie glukozę i sacharozę, konsumowana pozwoli na „oszukanie” ciała, gdy zamierzamy wypróbować coś słodkiego. Oprócz tego fajnie się ją chrupie i posiada ogrom witamin nieodzownych do właściwego działania każdego dnia. Marchewkę możemy trochę przyprawić pewnym ulubionym ziołem, kroimy w długie paseczki, lub w kręgi, wkładamy do miski. SPosób mamy dostęp do zakąski smacznej, i dobroczynnej dla naszego zdrowia.

Niesłodzone muesli

W sklepie odnaleźć można muesli z jak najmniejszą częstym spożyciem kcal, najrozsądniej ekologiczne, ze zbożami, suszonymi owocami i orzechami. Możemy je przegryzać w momentach, gdy z pewnością mamy apetyt na coś słodkiego i niezdrowego.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Diety